„Co taky může být politika? Ne vlastní vinou se dostanete do médií v blbém světle. Stačí opravdu málo. Přitom máte čisté svědomí a důkazy, že je to jinak a že vás nikdo nemanipuluje. Přesto nemáte šanci. Prostě jen čekáte, jak se po vás povozí další novináři či rozumbrada někde na netu. To je šílenost! Nebudu čekat, že to vyčpí, protože ten stín podezření tam pak zůstane navždy. Zkusím to jinak...“ poznamenal k tomu Patrik Nacher. Ten jakékoliv ovlivňování popírá, tvrdí, že se mu agentura starala jen o sociální sítě.
Agentura C&B Reputation Management, se kterou Home Credit uzavřel letos v dubnu smlouvu, měla zlepšit česko-čínské vztahy. V zadání smlouvy bylo, že má vnést do veřejné debaty v Česku fakta o podnikání a životě v Číně a oslabit extrémy ve veřejné diskusi v Česku. Home Credit dnes v prohlášení uvedl, že nikdy nenajímal ani nepoptával v Česku služby, aby prosazoval zájem jakékoli cizí země. Úvěrová firma nejbohatšího Čecha Petra Kellnera tím reagovala na informace serveru Aktuálně.cz, podle kterého měla PR agentura zlepšit obraz čínského komunistického režimu u české veřejnosti.
„Trváme na tom, že cíle všech našich aktivit jsou byznysové, nikoliv politické,“ stojí v prohlášení Home Creditu. Smlouvu s PR agenturou uzavřela proto, aby se bránila opakovaným mediálním útokům, které poškozují její podnikání. „Zadáním bylo racionalizovat veřejnou diskusi v České republice o podnikání v Číně s cílem dosáhnout oslabení extrémních pozic ve veřejném prostoru a vnést do veřejné debaty fakta o podnikání a životě v Číně s cílem zlepšení česko-čínských vztahů,“ uvedla firma.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef