Hřib uvedl, že Piráti v komunální politice „dělají, co je správné“. A jako příklad uvedl opravu Barrandovského mostu, který dle jeho slov nechali jeho předchůdci chátrat. Podotkl, že jeho období na magistrátu bylo mimořádně stabilní, koalice se nerozpadla a radní se také neměnili, na rozdíl například od Bohuslava Svobody, kterého zkritizoval i za to, že si plánuje ponechat poslanecký mandát. A také například za to, že by chtěl rušit slevy na jízdné. Pokud jde o pražský okruh, ten dle Hřiba staví stát a primátor může jen fandit, ale nesmí prý fandit moc, jinak ho jistý starosta z ODS obviní, že je podjatý.
Zakladatel Motoristů sobě Petr Macinka prohlásil, že není divu, že jeho strana vznikla vzhledem k pirátskému způsobu řešení dopravy. Podotkl, že MHD není samospásná a připadá mu šílené zužovat silnice, aby řidiči raději vůbec nevyjeli. „Je to šikanování řidičů a myslíme si, že by to mělo skončit,“ řekl.
Dle Hřiba jsou v Praze zácpy, protože je v Praze „nepoměr aut vůči množství silnic“. A prý se pro motoristy dělá za této koalice nejvíce za dlouhou dobu, například průzkum pro městský okruh. A k Macinkovu pobavení se pochlubil i postavenými parkovišti na okraji Prahy a opravou Barrandovského mostu. A co se týče motivace k přestupu na MHD, to dle jeho slov uvolní silnice těm, kteří opravdu jezdit potřebují.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas