Článek, který vyšel v ParlamentníchListech.cz pod názvem „73 Kč ČR, 9 Kč Polsko. Čech vzteky zahodí mobil“, vzbudil velký čtenářský ohlas a dokonce nám naši čtenáři začali posílat svoje zkušenosti s drahými službami tuzemských mobilních operátorů. Ale nejen to.
Několik zákazníků našich nejznámějších operátorů se s námi podělilo i o jakýsi návod, jak si jejich služby zlevnit. Funguje to prý stoprocentně, člověk se jen nesmí bát ozvat.
„Po přečtení vašeho článku o drahých datech, která nám prodávají čeští operátoři za doslova nekřesťanské ceny, jsem se rozhodl napsat vám svoji zkušenost a třeba i poradit těm, kteří platí nesmyslné částky za jejich služby každý měsíc,“ začal svůj e-mail čtenář, který si nepřál zveřejnit svoji totožnost, což respektujeme.
„Samotnému mně poslední dobou začaly vadit stále se zvyšující účty za telefon,“ pokračoval s tím, že platí telefon sobě, dvěma dětem a k tomu ještě pevný internet a televizi.
„Původně jsem platil něco kolem 3 tisíc, ale postupem času se částky začaly zvyšovat. Člověk někde ujede na MMS, které nejsou v tarifu zahrnuty, jinde zase děti přešvihnou data atd. Poslední dobou platby přesahovaly 3500 korun měsíčně, a to už se mi přestávalo líbit,“ popisuje svoji motivaci k následné návštěvě pobočky jednoho z tuzemských operátorů s tím, že na tom není finančně nijak zle, a proto situaci řešil až v okamžiku, kdy mu opakovaně přišel účet na částku okolo 4300 korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Martin Huml