„V hnutí ANO vůbec nevědí, co chtějí prosazovat, je to spíše touha po moci než po spravování věcí veřejných,“ uvedl před nedávnem Středula v rozhovoru pro server Echo24.cz. „Ne vše je nám u této vlády sympatické,“ připouští nyní a dodává, že od odborů je přirozené kritizovat, stejně jako pochválit, když je za co.
Nedávno projevil názor, že „hnutí ANO využívá politický marketing k tomu, aby zamaskovalo své skutečné zájmy a to, co v politice reálně prosazuje. Pomocí tohoto marketingu se snaží vytvářet dojem, že mu jde úplně o něco jiného. ... Mně vadí to, když se věci neříkají tak, jak ve skutečnosti jsou. V tomto případě jde o zneužití politického marketingu k tomu, že se něco říká a věci jsou skutečně jinak,“ míní Středula.
„Pouštějí se jen různé balónky. Ve smyslu, že nějaká věc je extrémně pozitivní, pustí se ven v marketingové zprávě, ale skutečnost je zase jiná,“ zopakoval, jak hnutí ANO používá zakrývací mechanismy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab