Obchodníci se svým zákazníkům snaží zalíbit různě. Reklamou, slevami, dárkovými poukázkami. A někteří i tím, že se zapojují do současného trendu ekologizace provozu.
Právě takto se rozhodl zákazníkům zalíbit německý řetězec Kaufland, když druhého dubna zveřejnil soutěž o poukázku v hodnotě 500 Kč. Zákazníci měli napsat, jak snižují emise. Soutěž stále probíhá, až do desátého dubna.
Prodejce se při té příležitosti pochlubil: „V Kauflandu víme, že rozhodují činy, a proto jsme se zavázali snížit naše provozní emise o 80 % do roku 2030. Abychom tento závazek mohli splnit využíváme k tomu elektřinu výhradně z obnovitelných zdrojů a energeticky šetrné technologie, jako například LED osvětlení, rekuperaci či dveře na chladicím nábytku.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas