Téma parkování bylo otevřeno v souvislosti s nedostatkem záchytných parkovišť P+R. „Středočeši by měli nechávat svá auta u železničních stanic mimo hlavní město, kde by přesedali na vlak,“ míní Krnáčová. Zároveň však dodala, že parkování v metropoli podle jejího názoru zlepší podzemní garáže na pražské Letné a Prašném mostě.
Své pak řekla i k parkovacím zónám. „Vycházeli jsme z požadavků městských částí a lidí, kteří tam bydlí, kteří chtěli, abychom modré zóny vytvořili. Ani když se zaváděly zóny na Praze 1, 2 a 3, nebylo to přijímáno s velkým nadšením,“ poznamenala Krnáčová. Zároveň obhajovala, že ten koncept, který je nastaven, je správný. A dodala, že očekávala, že bude vnímán kriticky.
Závěrem pak Krnáčová uvedla, že by uvítala, kdyby Pražané více využívali elektromobily. „Umím si představit, že živnostníci, kteří by jimi jezdili, by byli zvýhodněni při parkování, a lidé tak měli motivaci si elektromobily pořizovat,“ dodala s tím, že ideální by bylo, kdyby do památkové rezervace směly vjet právě jen elektromobily.
Původní text ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef