Chybí mi však u nich taková drobnost, proč má onen super market to Česko vlastně rád, a zda má rád i Čechy, Moravany a Slezany? Připomíná mi nesmírně větu z Cimrmana, „obr má lidi rád, zejména prsíčka“. U druhé potom, čeho se ti reportéři ČT vlastně nebojí, zda absolutně ničeho nebo konkrétně, vysílat si, co je napadne?
U Kauflandu mohu těžko posuzovat, jak nás má rád, protože v našem městě svou prodejnu nemá, a tak nakupujeme jinde. Lze říci, že při vynaložení určitého úsilí si nakoupíme také něco, co nám pak i bez reklamy chutná. Ale že bychom je měli mít kvůli tomu rádi, z jakého důvodu?
S těmi reportéry ČT je to obtížnější. Vždyť stačí stisknout ovladač televize, a máme je doma. Ne třeba zrovna v reklamě, ale v jiném pořadu. Musím podotknout, že ne vždy se mi líbí, ani ten pořad, ani ti reportéři. Připouštím, že je to věc názoru, jinému se zase líbí náramně. Ale jsem nerad, dělá-li ze mě někdo vola, i když je to třeba reportér, co se nebojí. Ony ty jimi poskytované zprávy při srovnávání s jinými mívají řadu nedostatků. Většinou, že ne až v plné míře popisují skutečnost, a zprávy bývají nahrazovány komentáři. Chváleni jsou jedni a titíž, co byli chváleni i předtím, obdobně haněni jiní stejným způsobem, o některých je uloženo a dodržováno věčné mlčení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV