Nebudu opakovat celou anabázi problémů, o kterých zmiňuje článek v PL.cz, chtěl bych však velmi stručně konstatovat, resp. poukázat na několik skutečností, které nejsou brány v potaz. Je tu totiž neoddiskutovatelná skutečnost, že zmíněná stavba vychází z usnesení české vlády z roku 1996, záměr na vybudování R-49, dnes D-49 byl projednán a schválen vládou a také jej posvětil EP (Evropský parlament) jako prioritní evropský dopravní koridor a to až tak, že by na stavbu měly být dokonce vyčleněny peníze z EU. Jinými slovy to také znamená, že projekt je trvale platný. Zdůrazňuji platný, protože všechny ty obstrukce kolem realizace stavby jsou či by měly být naprosto irelevantní a mělo by být s nimi také jako takovými nakládáno.
Zlínské Krajské zastupitelstvo má kromě zastupitele Ing. Vacka jistě i jiné zastupitele, potažmo orgány, které kromě jiného rozhodují i o D-49. O realizaci stavby tedy primárně nerozhoduje toliko pan Ing. Vacek, na němž dnes obrazně řečeno, všechno kolem D-49 údajně stojí a padá. Přesto podle skutečností, uvedených v článku v PL.cz se zdá, že si s tím Krajské zastupitelstvo jakoby neumělo poradit. Má to být chápáno tak, že je to ze strany Zastupitelství neumětelství, nezájem nebo snad něčí záměr, celou stavbu bojkotovat (viz možný vliv Egerie prostřednictvím Ing. Vacka)?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV