V oblasti potravin rozšířené Penny má marži 22,9%, Kaufland 24,4%, Liedl už 31,2% a Tesco skoro 35% (34,8). V drogerii má Teta marži 24%, Rossmann už 38,3% a dm Drogerie markt nemravných 55%. Proto do nás v TV reklamách pere heslo že tady jsem člověkem (možná blbým). V nábytku začíná IKEA na 44%, pokračuje Kika se 67,9%. Sconto 77,7% a Jysk má dokonce 81,9. To se to potom zlevňuje o 70%! Ani ve sportu nejsou žádní troškaři: Sportisimo 49,4%, Hervis 60% a Intersport 79,5%.
V oblasti elektrospotřebičů vede Alza, jejíž zelený skřet nás otravuje na všech TV kanálech. Ta má 11,2% a její konkurence Okay 13,8%. K+B expert 20,5%, Electro World 22,1% a končíme Datartem s jeho 33,8%. Že hobby není žádný špás nás přesvědčí tato čísla: Bauhaus 45,4%, podobně Baumax 47,4%. Hornbach má 50,6%, OBI už 66,1% a vede Mountfield se svými 70% (69,9). To do nás může „prát“ slevy před i povánoční a mít šestistránkové inzeráty v novinách

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV