Jistě to znáte i z jiných míst. Městská část Praha 6 (podobně jako celopražská radnice a mnoho dalších) vyhlásila soutěž o nejlepší nápady, jak realizovat v tomto pražském obvodu něco nového, zajímavého a užitečného.
Jde už o pátý ročník této soutěže. Je inzerována prostřednictvím velmi nákladné reklamní kampaně, která se snaží inspirovat invenci místních občanů nahozením fiktivních projektů různých originálních hřišť, zábavných koutů, veřejně přístupných prostor pro realizaci všelijakých koníčků a dalších roztomilostí.
Pojďme si ale férově říci, o co tu jde. Prý má veřejný sektor šetřit. Prý jsou veřejné finance v katastrofálním stavu, státní rozpočet kumuluje ke stávajícímu dluhu další nový schodek, vláda připravila úsporný tzv. konsolidační balíček – a radnice zatím přemýšlejí, jak utratit další peníze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV