Dalo se předpokládat, že když jsou lidé stranami znechuceni, že budou volit někoho, kdo zde 20 let střídavě nevládnul a slibuje jim nápravu zlodějen a skutečný boj proti té miliardové korupci. Teď se dá do kupy ČSSD, ANO a KDU-ČSL a je to. Mají jasnou nadpoloviční většinu v PS a o dalších předčasných volbách si Schwarzenberg i Němcová mohou jenom nechat zdát.
Babiš dělá leta i zahraniční obchod, takže se vyzná a navíc PR agenturu měl z USA. Proto také měl nejlepší a nejúčinnější kampaň. Kdyby, jak sám řekl, "nepodělal" třetí pilíř důchodové reformy v televizní debatě, měl by i 20 % a mohl dokonce volby vyhrát. Stropnický mu perfektně namluvil všechny videoklipy a dohromady to prostě zabralo.
ČSSD usnula na vavřínech předvolebních průzkumů. Partaje se musí učit, jak se dělá PR a reklama, protože to vůbec neumí. Lidé chtějí změnu, a kdyby se Bobošíková nespojila s utečenci s aférami a ostudami profláklé ODS, byla v Parlamentu také.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz