Účinek jednoduchých slov může být různý, a proto například slogan TESCO ZDALEKA NEJLEPŠÍ, je vlastně pravdivý, umístíte-li na správné místo tečku, nebo čárku.
Tuzemské super a hypermarkety nepotřebují nabízet kvalitu, místo ní, totiž často stačí několikastránkový leták ve schránce, nebo velký červený nápis SLEVA. Přidají-li se slova JEN DNES, či LIKVIDACE, pak je třeba stavět bariéry, aby se lidé neušlapali.
Kvalita pro obchody totiž není důležitá
Co důležité je, je KVANTITA, neboli množství prodaného zboží.
To, že potraviny nejde sníst v termínu, spotřeby, obchodníka netrápí, naopak, je z toho dobrý obchod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV