Po Lichovi přišlý Milan Křístek ovšem rovněž nestačil s ničím pohnout, a nakonec žádal po městu navýšení financí, jinak prý bude muset sáhnout k vyššímu jízdnému. Pumpovat ale další peníze do všeobecně kritizovaného podniku si město netroufá, natož pak zdražovat. Křístek ale poukazoval na to, že má svázané ruce nevýhodnými smlouvami z minula, což se týká mimo jiné i nových tramvají od Škodovky, přičemž kontrakt na ně je podle některých expertů takřka nevypověditelný.
A tak byla koncem minulého týdne s okamžitou platností akceptována Křístkova rezignace. A od sedmého října do jeho křesla usedne další uchazeč z loňského výběrového řízení, dosavadní šéf českobudějovické městské dopravy Jaroslav Ďuriš. Co se mu ale může podařit, je ve hvězdách. Potíží DP je totiž mnoho.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rozhlas.cz