Průzkum Bisnode: Nejstabilnější firmou v ČR za posledních pět let je LINDAB

04.04.2019 13:17 | Zprávy

Nejstabilnější českou firmou v letech 2015 až 2019 se podle poradenské společnosti Bisnode stal LINDAB. Společnost v posledních pěti letech nepřetržitě dosahovala na nejvyšší možné hodnocení CZECH Stability Award se skóringovým stupněm AAA (excelentní).

Průzkum Bisnode: Nejstabilnější firmou v ČR za posledních pět let je LINDAB
Foto: pixabay.com
Popisek: Kontrola - ilustrační foto

Cena Bisnode za dlouhodobou stabilitu jsou letos již po páté speciální kategorií žebříčku 100 obdivovaných firem České republiky, kterou letos již po jednadvacáté vyhlašuje Sdružení CZECH TOP 100. Výsledky vycházejí z metodiky skóringového modelu Bisnode, jehož cílem je odhadnout riziko úpadku firmy v následujících dvanácti měsících.

CZECH Stability Award je nejprestižnější firemní ocenění, které v České republice vydává Bisnode ve spolupráci se Sdružením CZECH TOP 100. Je určeno pro nejúspěšnější tuzemské společnosti a vypovídá o jejich stabilitě a pravděpodobnosti úpadku na následujících 12 měsíců.

„Na nejvyšší hodnocení na stupni AAA (excelentní) v předchozích pěti letech nepřetržitě dosáhlo 93 českých společností, což je o dvacet méně než v letech 2014 až 2018. Z této skupiny firem náš analytický tým, s přihlédnutím k dalším kritériím, jako je například velikost firmy (obrat vyšší než 500 milionů korun, alespoň 250 zaměstnanců), politika otevřené komunikace nebo dobrá platební morálka, jako vítěze pro letošní rok určil společnost LINDAB,“ říká obchodní ředitel ředitel Bisnode Zdeněk Honek s tím, že do pomyslné síně slávy Bisnode byly v předchozích letech uvedeny Pražské vodovody a kanalizace, Continental Barum, Plzeňská teplárenská a Lázně Poděbrady.

Jan Struž, předseda Sdružení CZECH TOP 100 k tomu dodal: „Každá firma, která získá certifikát CZECH Stability Award musí splnit náročná kritéria hodnocení. O to víc nás těší, že pomáháme zviditelňovat firmy, které dlouhodobě dosahují excelentních výsledků a jsou skutečnou elitou naší ekonomiky, a současně jim do rukou dáváme silný nástroj pro komunikování podnikatelských úspěchů vůči obchodním partnerům, zaměstnancům, investorům, vlastníkům či konkurenci.“

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Slavnostní účtenková loterie

Paní Schillerová, nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se zabývali zaměstnanci najati na účtenkovou loterii něčím užitečnějším? Nebo že bychom mohli za účtenkovou loterii ušetřit a tyto finance raději dát či rozdělit mezi pečovatelské domy na podporu důstojného stáří? Nemyslíte si, že by taková čás...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ivo Strejček: Z bláta do louže, z deště pod okap

15:16 Ivo Strejček: Z bláta do louže, z deště pod okap

Před výbory Evropského parlamentu vrcholí slyšení kandidátů na členství v Evropské komisi. Tomuto pr…