Jeví se to tak, že má-li mít nový ministr dopravy Kremlík vůbec šanci uzavřenou soutěž na nový výběr mýtného ustát, pak se zpoplatnění silnic I. třídy v délce 870 km jeví jako nezbytné. Hm. Tak kdo a jak tu soutěž vlastně vůbec připravoval? Tak, aby zpoplatněním 870 km silnic I. třídy de facto jedno z účastníků vyšachoval.
Kraje se zlobí
Hněvu krajů lze rozumět, protože to přivede kamiony i tam, kde dosud nejezdily. Podle dopravců tyto silnice ale hodlají využívat jen sporadicky, prý tyto trasy pro ně nejsou výhodné. Při současném stavu oprav dálnic a jejich doslovných ucpávek je ale dost dobře možné, že dopravci své plány brzy přehodnotí. Pro kraje to bude nepříjemné a vybraná (údajně miliarda) není částkou, za kterou by stálo tak výrazně zhoršit životní prostřední a podmínky mnoha obyvatel České republiky. Nestálo by to ani za pět miliard.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV