Přiznejme si, že některá opaření budou rychlá a snadná (staré motory lodí na Vltavě lze vyměnit v krátkém horizontu), některá opatření budou viset ve vzduchu s otazníky, protože jejich realizace je dlouhodobá a protáhne se ještě na hodně volebních období. Tedy pokud nástupci současných radních původní plán nezruší. To se také dost často stává.
Pozor na hurá akce
To nejhorší v Praze jistěže působí objem nákladní dopravy a kolony kamiónů z D1 a dalších míst to prokazují. Pokud nebude dobudován pražský okruh, mnoho se toho nezmění. Ve zveřejněných plánech současných radních se sice dočteme o plánu výstavby na bioplynové stanice, ale o dokončení pražského okruhu ani slovo. Nabíjecí stanice na sloupech veřejného osvětlení (jde o systém DC-DC konvertorů pro nabíjení elektromobilů) je zajímavý jen pokud k němu existuje studie zvýšeného síťového odběru energie do této sítě. Zkušenosti ze Švédska ukazují, že to funguje jen komplexně, nikoliv odděleně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV