Aby firmy přitáhly co nejvíce klientů, soupeří mezi sebou, aby měly co nejlevnější zboží, o které je největší zájem, a současně tlačí na výrobce, aby redukovali své ziskové marže. Každý podnik vytváří srovnávací kampaně, aby dokázal, že jeho zboží a služby jsou nejlevnější a spoty konfrontují ceny stejného zboží u dodavatelů velkých firem. Lidl jde dál, porovnává ceny svých značkových produktů s těmi gigantickými přímo od agropotravinářů. Série dvaceti spotů Lidlu bude konfrontovat např. své zmrzliny kupříkladu Gelatelli (3,69 Euro za 1 kg) proti Magnumu (6,24 Euro za kus). Rovněž svou kávu Tradition (za cenu 3,37 Euro za 4 balíčky) proti kávě Grand Mère, deka za cenu 5,56 Euro. Také firmy Petit Navire, Whaoul!, Tesseire, Chocapic, Bonduelle, Mamie Nova, Doritos, Heinz, Yoplait, Panzani, Bonne Maman, Crunch, Nespresso, Kinder, Heta a Lipton budou jako v mlýnici veřejného srovnávání.
Lidl si to může dovolit, neboť 90 % svých prodejů realizuje hlavně jako předměty pro domácnost a volný čas a zbytek tvoří potraviny a drogistické zboží, proti 25 % u ostatních distributorů. „Pokoušíme se maximálně přiblížit velkým značkám“ ujišťuje Michel Biero, ředitel Lidlu ve Francii.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV