Jako zatím jediný z kandidátů na prezidenta České republiky zveřejnil Přemysl Sobotka k dnešnímu dni kompletní přehled plánovaných výdajů na svou volební kampaň. Návštěvníci jeho webu www.premyslsobotka.cz se tak mohou pohodlně dozvědět například to, kolik peněz plánuje vynaložit do ledna 2013 na inzeráty v novinách či na billboardy.
„Dnešním dnem končí řízení o registraci kandidátů do přímé volby hlavy státu. Proto považuji za korektní vůči voličům zveřejnit, s jakými náklady počítám ve své kampani. Jde o zhruba 15 milionů korun, které jsem rozepsal na jednotlivé položky. Díky tomu je jasné, kolik vložím do tištěné inzerce, kolik do internetové reklamy, billboardů nebo direkt mailu.
Zdůrazňuji, že je to plán, který se nakonec může od výsledné sumy lišit o několik procent. Nikoli však o několik milionů,“ vysvětluje Přemysl Sobotka, kandidát na prezidenta republiky a místopředseda Senátu. „Nebudu nikoho z ostatních kandidátů vyzývat, aby mne následoval. Každý si musí zamést před vlastním prahem. Chci jen dát najevo, že mé volební účetnictví je přehledné a transparentní.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: premyslsobotka.cz