Ještě něco přes rok zbývá pětikoaliční vládě do konce funkčního období. Jakou známku byste jí vystavila z marketingu, tedy z vašeho oboru? Dokázala vláda své názory, myšlenky a kroky formulovat tak, aby je veřejnost chápala a případně se s nimi ztotožnila?
Je úkolem vlády dělat marketing? Pětikoalice je parodií sama sebe. A, bohužel, nejen v marketingové komunikaci svých kroků. Rozhodně bych ale byla ta poslední, kdo by této vládě radil, jak lépe komunikovat s občany. Ne nadarmo se říká, že pětikoalice je nejlepší marketingovou agenturou, jakou si mohla opozice přát. Ta předčí i Máru Prchala. Mimochodem, stojí za to si přečíst jeho Duši národa. Geniální kniha o politickém marketingu.
Myšlenky můžete formulovat jen tehdy, pokud nějaké vlastní máte. Pokud si pro ně jezdíte do Washingtonu D.C. nebo do Bruselu, tak komunikujete na úrovni Google překladače. A to není žádná sláva. Občané, kteří si volí své zástupce, aby prosazovali jejich zájmy, těžko mohou chápat nebo se dokonce ztotožnit s kroky vlády, které jdou proti těmto přirozeným zájmům. Mám na mysli tradiční, klidný osobní a rodinný život v míru a prosperitě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník