V kontextu situace, kdy se na Brněnskou přehradu snaží dostat nový provozovatel lodní dopravy a tudíž konkurenční boj se přiostřuje, by se tento extrém mohl vyskytnout.
Nechci nikoho nařknout, že by kterákoliv konkurenční strana měla v úmyslu poškodit protivníka, protože tento způsob by byl již za hranou, ale i na Vranovské přehradě, dle veřejně dostupných informací, lehla jedna výletní loď plamenem a důsledek pro občana byl ten, že se žádný konkurenční boj neuskutečnil. Alespoň v loňském roce. Rozhodně si myslím, že drobné konkurenční rozčeření hladiny Brněnské přehrady by nebylo na škodu, naopak by bylo pro cestující přínosem. Samozřejmě musí být splněny všechny zákonné normy a náležitosti, protože v tomto případě jde o dvě různé technologie a to elektrický a nebo naftový pohon lodí. Když předběhnu dobu, tak bych kvitoval, aby si sami cestující rozhodli, zda jim bude vyhovovat jedna či druhá varianta nabízených služeb a tím se samo vykrystalizuje, zda Brňané upřednostní elektřinu, či naftu pro své plavby po přehradě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Blažek - profil