Odborná porota posoudí jejich návrhy 26. září. Cílem soutěže je vytvoření nejen nového loga města, ale také uceleného balíčku grafických řešení pro různé komunikační prostředky, včetně úředních dokumentů, propagačních materiálů, Frýdlantského zpravodaje a webových stránek města. Součástí zakázky je také manuál vizuálního stylu, který stanoví jednotná pravidla pro budoucí grafické výstupy města.
„Žijeme v době, která je stále více vizuálně orientovaná. Jasně rozpoznatelná značka a promyšlená prezentace jsou dnes důležité nejen pro firmy, ale i pro města,“ vysvětluje Jan Hlávka, člen rady města a vedoucí kulturní komise, důvody pro uspořádání soutěže.“
Starosta města Dan Ramzer dodává: „Rádi bychom, aby se s novým vizuálním stylem ztotožnili především místní obyvatelé rovněž nám pomohl zatraktivnit město pro návštěvníky zvenčí.“
Soutěž byla zahájena 5. srpna osobním briefingem na frýdlantské radnici, kde měli účastníci možnost získat dodatečné informace o zakázce a nasát atmosféru města. Po briefingu následovala procházka po městských dominantách. Nyní je čeká šest týdnů práce na soutěžních návrzích.
Dne 26. září se uskuteční zasedání poroty, kde zástupci města a odborní porotci posoudí odevzdané návrhy a vyberou vítěze. Odbornou porotu tvoří MgA. Miroslav Roubíček, MgA. Olga Hesounová a MgA. Martin Strnad. Výsledky soutěže a smlouva s vítězem budou následně projednány zastupitelstvem města.
Nový vizuální styl bude veřejnosti představen do konce roku. Organizace Czechdesign, pod vedením manažerky projektu Ing. arch. Zuzany Machové, zajistila správné nastavení podmínek soutěže a hladký průběh celého procesu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV