Jsme letos třetí v Moravskoslezském kraji (za Krnovem a Opavou). V anketě odpovídalo 160 obcí a měst v ČR s rozšířenou působností (tzv. trojkové obce) a hodnotily se především přístup k veřejnosti, služby poskytované nad běžným standardem, a míra otevřenosti úřadu.
Platby kartou na pokladnách jsou na magistrátě v Karviné už nejméně sedm let naprostou samozřejmostí a uhradit se takto dají všechny správní poplatky. Elektronické objednání na přesný čas prostřednictvím webu urychluje vyřizování osobních dokladů nebo agend řidičů či motorových vozidel. Úřední hodiny začínají od pondělka do čtvrtka už v 7.30 a v pondělky a ve středy jsou přizpůsobené i těm, kteří odpoledne pracují déle (končí v 17.30 hodin).
Změnily se zásadně webové stránky města a úřad komunikuje s občany také prostřednictvím speciálních mailových adres určených například k ohlášení závad. S veřejností komunikujeme rychle a operativně také prostřednictvím facebooku, ale na širokou veřejnost je stále orientován i městský zpravodaj. Vydáváme elektronický dvouměsíčník, který je zaměřen především na zajímavosti a představuje výrazné osobnosti i projekty. Tyto i další pozitivní aspekty servisu veřejnosti přinesly letos magistrátu úspěch.
Absolutním vítězem letošní ankety Přívětivý úřad ČR je Žďár nad Sázavou.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV