Na stánku Litoměřic byly k dispozici nejen propagační materiály hradu, ale i rozličné propagační předměty. Zájemci o cestu do Litoměřic a okolí dostali na místě také praktické rady. „Nejvíce se lidé ptali na možnosti turistického vyžití v regionu a na informace týkající se ubytování,“ přiblížila své zkušenosti manažerka CCR Martina Vondráková. „Potěšily nás kladné ohlasy lidí, kteří již v Litoměřicích byli,“ dodala manažerka, která kromě propagace města vidí v jeho účasti na Regiontour přínos i v navázání budoucí spolupráce s mnohými subjekty zabývajícím se cestovním ruchem. První dva dny veletrhu totiž byly určeny odborníkům, další dva dny veřejnosti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: litomerice.cz