V rámci tohoto systému budou mít občané možnost zarezervovat si čas pro vyřízení agendy cestovních dokladů a občanských průkazů, dále dopravně správní agendy (přihlašování a odhlašování vozidel, dovozy a schvalování technické způsobilosti, řidičské průkazy a bodový systém) nad rozsah běžných úředních dnů.
Pro odbavení klientů s internetovou rezervací budou vyhrazeny dny úterý a čtvrtek vždy od 08:00 – 12:00 hod.
Před první rezervací se musí klient zaregistrovat v rezervačním systému na webových stránkách města http://www.mesto-pisek.cz/e-sluzby/rezervace-a-monitoring-prepazek. Odkaz na rezervační e systém bude uveden na úvodní webové stránce města Písek.
Časový interval pro jednoho klienta byl stanoven na 30 minut a měl by zaručit dostatečný prostor pro vyřízení příslušné agendy, tak, aby následující klient nemusel čekat. V čase začátku rezervace klient bez vyzvání vstoupí do kanceláře, která je uvedena na stránkách rezervačního systému u příslušné agendy. Vzhledem k tomu, že tento systém bude využíván mimo úřední dny, není již nutné použít klasický vyvolávací systém, který je na městském úřadě nainstalován.
Rezervaci bude možné vytvořit maximálně na 14 dnů dopředu a minimálně na 12 hodin. Zaregistrovaný klient bude moci vytvořit pouze jednu rezervaci na jeden den a maximálně dvě rezervace na 14 dnů.
Zavedení této služby na nejvytíženějších agendách městského úřadu by mělo přispět k zlepšení komfortu pro klienty úřadu a zmenšení náporu během běžných úředních dnů.
Ing. Zlatuše Hofmanová – tajemnice Městského úřadu Písek
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-pisek.cz