Mladá Boleslav: Magistrát výrazně rozšiřuje úřední hodiny v agendě dokladů

16.05.2012 15:59 | Zprávy

Od pondělí 21. 5. se výrazně rozšiřují hodiny na agendě občanských průkazů a cestovních dokladů na magistrátu Mladá Boleslav.

Mladá Boleslav: Magistrát výrazně rozšiřuje úřední hodiny v agendě dokladů
Foto: cenapp.cz
Popisek: Mladá Boleslav

Každý pracovní den zde budou úřední hodiny od 8 do 22 hodin. Občané mají také možnost telefonického objednání na konkrétní den a hodinu na telefonním čísle 326 715 308. Všichni zájemci by měli využít této možnosti a začít se co nejdříve objednávat, aby se nápor klientů rozložil rovnoměrněji na celý pracovní týden.

Od 1. 1. 2012 se nově vydávají občanské průkazy se strojově čitelnými údaji a s kontaktním elektronickým čipem. Z tohoto důvodu došlo ke sloučení agendy občanských průkazů a agendy cestovních dokladů, které se nyní vyřizují na stejných pracovištích ve 4 k tomu speciálně upravených kabinkách. Dnem 26. června 2012 navíc končí na základě zákonné úpravy platnost zápisu dětí v cestovních dokladech rodičů. Znamená to, že od 27. 6. 2012 musí mít každé dítě k tomu, aby mohlo vycestovat za hranice, svůj cestovní doklad nebo občanský průkaz. Tyto změny znamenají zvýšený zájem o vydání nových osobních dokladů. Proto byly od 9. 1. 2012 prodlouženy úřední hodiny v pondělí a ve středu do 19:00 a od 1. 5. také ve čtvrtek do 18:00. Dalším opatřením, jehož cílem by měl být větší časový komfort pro občany, je od 21. 5. prodloužení úředních hodin v agendě občanských průkazů a cestovních pasů každý pracovní den do 22:00. Znamená to, že se rozšiřují úřední hodiny pro vyřízení této agendy na 70 hodin týdně. Toto opatření vychází z počtu klientů v agendě osobních dokladů, kterých bylo v období od 2. 1. do 14. 5. 2012 odbaveno 17 380. Opatření platí do 14. září 2012.

Úřední hodiny agendy občanských průkazů a cestovních dokladů (od 21. 5. do 14. 9. 2012):

Pondělí  8:00 - 22:00
Úterý    8:00 - 22:00
Středa  8:00 - 22:00
Čtvrtek 8:00 - 22:00
Pátek   8:00 - 22:00

Poslední klient je zaevidován 30 minut před koncem úředních hodin. Pro případ zvýšeného náporu klientů může být systém denní evidence, tzn. vydávání pořadových čísel, ukončen i dříve tak, aby do konce úředních hodin bylo možné odbavit všechny občany, kterým bylo již pořadové číslo vydáno.

Občanům proto doporučujeme využívat úřední hodiny v průběhu celého týdne. Velký nárůst žadatelů o nový cestovní doklad je očekáván zejména v červnu a na začátku prázdnin, kdy končí platnost zápisu dětí v cestovních dokladech rodičů. Žádáme proto občany, aby ve vlastním zájmu vyřízení nových cestovních dokladů neodkládali a dostavili se na magistrát s dostatečným předstihem.

Zároveň magistrát zavedl další nadstandardní službu. Tou je možnost občanů objednat se telefonicky na konkrétní den a hodinu. Veškeré informace k této službě získají na telefonickém 326 715 308.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mb-net.cz

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Budoucnost

Vážený pane Bartoši, dokázal jste nevídané a podle mě jste jeden z nejlepších politiků u nás. Zajímalo by mě, co máte v plánu dál? Funkci předsedy jste složil. Zůstanete ale i nadále v politice? A neuvažoval jste o kandidatuře na prezidenta?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vsetín: Starosta poblahopřál k úspěchu mladým karatistům

22:44 Vsetín: Starosta poblahopřál k úspěchu mladým karatistům

Starosta Vsetína Jiří Čunek (KDU-ČSL) přijal v pondělí 25. listopadu na radnici úspěšné mladé karati…