Možnost elektronického objednání, které zajistí přednostní odbavení bez dlouhých front, využilo za první tři měsíce přes třináct stovek klientů.
„Klientům byl v prvních měsících provozu na základě jejich objednávky doručený e-mail s potvrzením. Od poloviny září objednaným klientům přijde den předem zpráva na mobilní telefon s upozorněním a číselným kódem na jejich termín rezervace,“ upřesnil tajemník novoborského městského úřadu Josef Chýle.
Ten doplnil, že všichni klienti mohou také po naskenování QR kódu z vytištěného lístku do mobilu sledovat aktuální informace o průběhu čekání. Díky tomu nemusí čekat ve frontě a mohou případný čas do odbavení na přepážce využít k vyřizování jiných záležitostí.
„Je to další krok k poskytování komfortnějších služeb veřejnosti ze strany úřadu,“ uvedl Josef Chýle.
Pomocí internetu si mohou lidé pohodlně z domova zamluvit termín pro vyřízení občanských průkazů, cestovních pasů, řidičských průkazů a technických průkazů vozidel. Rezervaci je možné provést prostřednictvím odkazu na webových stránkách města www.novy-bor.cz, kde u vybrané služby vyplní on-line formulář. „Zadají jméno a příjmení, telefonní kontakt a e-mailovou adresu, vyberou si den a hodinu, která jim vyhovuje. Po dokončení obdrží na e-mail potvrzení rezervace s číselným kódem. Ten po příchodu zadají na dotykové obrazovce terminálu a budou u přidělené přepážky odbaveni přednostně,“ popsal vedoucí útvaru informačních technologií Jaroslav Procházka.
Předem objednaní klienti se ale mohou v kiosku vyvolávacího systému přihlásit nejdříve 30 minut před zvoleným termínem. V případě zpoždění mohou rezervaci uplatnit nejpozději do 10 minut po termínu.
Nový rezervační systém dodala společnost Tetronik, která vzešla z výběrového řízení, za cenu necelých 650 tisíc korun včetně čtyřleté servisní podpory.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV