Nový Bor: On-line rezervační systém úřadu rozšířily další služby

25.09.2023 7:29 | Tisková zpráva

On-line rezervační systém, jehož modernější verzi spustil Městský úřad Nový Bor na konci letošního června, nabízí další služby. Nově si mohou lidé zvolit oznámení o objednávce prostřednictvím SMS zpráv či přes QR kód sledovat, za jak dlouho na ně přijde řada.

Nový Bor: On-line rezervační systém úřadu rozšířily další služby
Foto: René Latko / novy-bor.cz
Popisek: Nový Bor

Možnost elektronického objednání, které zajistí přednostní odbavení bez dlouhých front, využilo za první tři měsíce přes třináct stovek klientů.

„Klientům byl v prvních měsících provozu na základě jejich objednávky doručený e-mail s potvrzením. Od poloviny září objednaným klientům přijde den předem zpráva na mobilní telefon s upozorněním a číselným kódem na jejich termín rezervace,“ upřesnil tajemník novoborského městského úřadu Josef Chýle.

Ten doplnil, že všichni klienti mohou také po naskenování QR kódu z vytištěného lístku do mobilu sledovat aktuální informace o průběhu čekání. Díky tomu nemusí čekat ve frontě a mohou případný čas do odbavení na přepážce využít k vyřizování jiných záležitostí.

„Je to další krok k poskytování komfortnějších služeb veřejnosti ze strany úřadu,“ uvedl Josef Chýle.

Pomocí internetu si mohou lidé pohodlně z domova zamluvit termín pro vyřízení občanských průkazů, cestovních pasů, řidičských průkazů a technických průkazů vozidel. Rezervaci je možné provést prostřednictvím odkazu na webových stránkách města www.novy-bor.cz, kde u vybrané služby vyplní on-line formulář. „Zadají jméno a příjmení, telefonní kontakt a e-mailovou adresu, vyberou si den a hodinu, která jim vyhovuje. Po dokončení obdrží na e-mail potvrzení rezervace s číselným kódem. Ten po příchodu zadají na dotykové obrazovce terminálu a budou u přidělené přepážky odbaveni přednostně,“ popsal vedoucí útvaru informačních technologií Jaroslav Procházka.

Předem objednaní klienti se ale mohou v kiosku vyvolávacího systému přihlásit nejdříve 30 minut před zvoleným termínem. V případě zpoždění mohou rezervaci uplatnit nejpozději do 10 minut po termínu.

Nový rezervační systém dodala společnost Tetronik, která vzešla z výběrového řízení, za cenu necelých 650 tisíc korun včetně čtyřleté servisní podpory.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Jana Maláčová byl položen dotaz

Předsedkyně

Proč myslíte, že zrovna vy můžete stranu dostat zpět do sněmovny, když jste byla u toho, když z ní vypadla? A věříte si v příštích volbách? Podle všeho jste zatím bez šance na návrat. Není to paradox, když máte takovou příležitost, protože jen minimum lidí je spokojených s tím, jak se jim daří?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberec: Informační centra se učí propagovat města pomocí videí

22:41 Liberec: Informační centra se učí propagovat města pomocí videí

Jak si objednat a posléze natočit dobré propagační video o městě bylo tématem setkání pracovníků inf…