To s sebou, přirozeně, neslo nutnost oboustranných objížděk, provázených změnami v dopravě. Nelehká situace trvala co nejkratší možnou dobu, především díky urychlení prací za dodržení všech technologických postupů.
Stavbaři na mostě pracovali na dvě směny v rámci velkých skupin, aby se na frekventovanou komunikaci mohl vrátit obvyklý provoz. Provedena byla kompletní rekonstrukce historicky významného mostu, pokrytého již nefunkční izolací. Mostní konstrukci škodilo rovněž počasí, směr na Hlučínsko pak trápily četné výtluky a podobné poruchy vozovky.
Odborníky i širokou veřejností pečlivě dozorovaná stavba je definitivně skončena, jezdí se zde v obou směrech, bez jakéhokoliv zdržení. Výsledné uspíšení předpokládaného harmonogramu přesahuje jeden měsíc ve prospěch všech zúčastněných stran.
Obnovení ochranných částí, položení nových vozovkových souvrství a například také sanace spodní stavby vyšly celkem na zhruba 18,7 milionu Kč bez DPH.
Všem řidičům bychom rádi poděkovali za trpělivost.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV