Praha byla ratingovou agenturou ohodnocena na stupeň A1/Stabilní

19.01.2012 9:47 | Zprávy

Agenturou Moody´s bylo potvrzeno ratingové hodnocení hl. m. Prahy na stupeň A1/Stabilní. Toto hodnocení vyjadřuje dlouhodobé pozitivní trendy v hospodaření jak hlavního města Prahy, tak i České republiky jako celku.

Praha byla ratingovou agenturou ohodnocena na stupeň A1/Stabilní
Foto: Hans Štembera
Popisek: Žižkovský vysílač

„Podle ratingové agentury mezi silné stránky byly zařazeny optimální provozní výsledky městského rozpočtu, dostatečná finanční výkonnost a hotovostní rezervy včetně nízké úrovně přímého dluhu. Za slabé stránky jsou agenturou považovány například nutnost realizace nejvýznamnějších investičních akcí a riziko negativního vlivu Dopravního podniku. Podle agentury Moody´s  je dlouhodobý ekonomický výhled Prahy stabilní. Ke snížení ratingu města by teoreticky mohlo dojít v důsledku významné a pro velká města v ČR negativní změny institucionálního rámce a daňového mechanismu v oblasti sdílených daní, které by měly jednoznačný negativní dopad na rozpočtové příjmy hlavního města,“ uvedl primátor hl. m. Prahy Bohuslav Svoboda.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Magistrát hl.m. Prahy

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Cheb: Pedagogové se vzdělávali v kritickém myšlení

7:17 Cheb: Pedagogové se vzdělávali v kritickém myšlení

Seminář si kladl za cíl poskytnout učitelům nové metody a přístupy ve výuce.