„Minulý rok jsme využili elektronickou aukci na nákup kancelářského papíru vůbec poprvé a tato forma nákupu se nám osvědčila. Potvrdilo se nám, že využití elektronických aukcí je jedním z důležitých kroků celkového zefektivnění práce magistrátu. Kombinuje dva prvky v jednom, tedy garanci nejnižší ceny při zachování maximální transparentnosti,“ řekl primátor hlavního města Bohuslav Svoboda. „Vzhledem k předpokládané hodnotě veřejné zakázky, která se blíží sedmdesáti milionům korun, očekávám úspory ve výši až několika milionů korun.“
„Strategii uplatňování elektronických aukcí v prostředí Magistrátu hl. m. Prahy schválila městská rada loni v prosinci. Jmenoval jsem pracovní skupinu, která nyní připravila zadávací dokumentaci pro tuto veřejnou zakázku na pořízení kancelářských potřeb a tonerů reprografické techniky pro Magistrát hl. m. Prahy a Městskou policii hl .m. Prahy,“ řekl ředitel Magistrátu hlavního města Prahy Martin Trnka.
Zájemci o elektronickou aukci musí nejprve splnit kvalifikační kritéria a další požadavky zadavatele. Elektronická aukce probíhá tak, že se nejprve zadá do systému prvotní nabídková cena a firmy pak mají možnost dávat v průběhu aukce nové lepší aukční hodnoty, tedy podhazovaly svoji cenu.
Do budoucna se připravuji i další zakázky touto formou.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Magistrát hl.m. Prahy