„Ocenění nás samozřejmě velmi potěšilo. Portál http://tourism.olomouc.eu jsme spustili zhruba v polovině loňského roku a musím říct, že je skutečně výsledkem mnohaměsíční usilovné práce. Již loni jsme ve Velké ceně cestovního ruchu získali zvláštní cenu poroty za informační, propagační a reklamní předměty a tiskoviny, takže letošní úspěch je pro nás dalším potvrzením dobře odvedené práce,“ řekl náměstek primátora Jan Holpuch.
V kategorii Nejlepší turistický portál porota hodnotila především množství a kvalitu informací, počet jazykových mutací, grafické zpracování webu a jeho uživatelskou přívětivost.
Internetové stránky olomouckého turistického portálu jsou k dispozici v deseti jazykových mutacích (čeština, angličtina, němčina, francouzština, španělština, italština, polština, maďarština, ruština a japonština). Najít zde můžete veškeré důležité informace o historii města, o kultuře, významných osobnostech spojených s městem i rozsáhlou databázi olomouckých památek. Shrnuje také možnosti volnočasových aktivit ve městě i blízkém okolí. Pro návštěvníky jsou také k dispozici propagační materiály ke stažení ve všech dostupných mutacích. Odborníkům v cestovním ruchu je věnovaná sekce B2B.
„Webové stránky jsou úzce propojeny se službami Google. Díky tomu nabízí možnost podívat se na památky na mapě, ve Streetview, nebo na památku jako 3D model. Vyhledávání v prohlížeči Google Chrome umožňuje vyhledávat i hlasově. U objektů lze zobrazit QR kód a uložit si tak adresu do mobilního telefonu. Fotografie u památek lze zároveň zaslat jako e-pohlednici,“ popisuje webmaster Pavel Snášel a dodává, že stránky jsou již samozřejmě propojeny také se sociálními sítěmi Facebook, Google+, Twitter.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: olomouc.cz