Samozřejmě poslouží i k rekreačním účelům. „Od začátku nám šlo o to, aby byly místní části propojené. Hlavně chodci se díky zpevněné trase vyhnou silnici třetí třídy. Povrch polní cesty je navržený zpevněním ze zhutněného, asfaltového recyklátu s provedením nástřiku. Celkově se bavíme o zhruba 930 metrech,“ upřesnil starosta Vyškova Karel Jurka.
Zatímco první úsek byl domluvený v zesílené konstrukci tělesa polní cesty z důvodu pojíždění zemědělské techniky, druhý je navržený v „lehčím“ provedení. Největší problém u všech podobných liniových staveb jsou pozemkové záležitosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV