A. Babiš neustále vykládá, že se chlubíme cizím peřím. No, AKORÁT, ŽE VŮBEC!
Ministr dopravy Martin Kupka navazuje na práci svých předchůdců. Plánování, projektování a realizace dopravních staveb je běh na spoustu let. Bez navázání na předchůdce to prostě nejde.
Ale za téměř tři roky jeho působení udělal hromadu práce, díky které urychlil tempo příprav a zajistil rekordní rozpočet pro výstavbu dopravní infrastruktury.
Například v roce 2021 šlo na činnost Ředitelství silnic a dálnic 3,5 miliard korun, v loňském roce to bylo 5 miliard. A zatímco v roce 2022 se zahajovalo 33,7 km nových dálnic, letos je to více než 120 km. Čísla mluví jasně.
Ve výstavbě je aktuálně více než 250 km dálnic a silnic I. třídy. Staví se prostě o ostošest. A to je dobře, protože jedině tak splatíme náš historický infrastrukturní dluh a rozhýbeme ekonomiku.
Martine, dobrá práce!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV