Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze

26.06.2014 7:24 | Zprávy

Kampaň primátora Hudečka (TOP 09), která se jmenuje „Víte, že“ a která má za veřejných 350 tisíc korun v době před podzimními volbami propagovat údajné úspěchy pražského magistrátu, dnes na tiskové konferenci zkritizoval pražský zastupitel za ČSSD Karel Březina.

Březina (ČSSD): Primátor Hudeček si dělá předvolební kampaň za městské peníze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Karel Březina

Podle sociálních demokratů si mají primátor Hudeček a TOP 09 tuto oslavnou předvolební kampaň platit ze svého. Pražští zastupitelé ČSSD také požadují, aby magistrát zveřejnil všechny faktury za reklamní a marketingové služby magistrátu za dobu, kdy je Tomáš Hudeček primátorem.

„Je to šokující. Podobně jako Pavel Bém v roce 2009 s kampaní Čistá Praha si současný primátor pomáhá penězi z rozpočtu města na svou vlastní předvolební propagaci. Pan Hudeček by se v kampani „Víte, že“ měl rovněž zaměřit na to, jak to dopadlo s tunelem Blanka, prodloužením metra A, mnohaletým zpožděním územního plánu a dalšími nezpochybnitelnými neúspěchy jeho kariéry v čele Prahy. Navíc se chlubí cizím peřím, protože například zvýšení platů učitelů prosadila ČSSD,“ uvedl Karel Březina.

Za nesmyslné plýtvání a zneužívání veřejných prostředků považuje Hudečkovu aktivitu i kandidát na pražského primátora za ČSSD a ředitel motolské nemocnice Miloslav Ludvík. „TOP 09 se zřejmě zoufale bojí neúspěchu své kandidátky do podzimních voleb, která je složena zejména z lidí obžalovaných v kauze Opencard, a proto se snaží vylepšit svou image stůj co stůj. Tentokrát k tomu přímo zneužila peníze všech Pražanů, podobně jako to zde v centru můžete vidět na vizuálech starosty Prahy 1 Oldřicha Lomeckého, rovněž kandidáta TOP 09,“ uvedl Ludvík.

Zastupitelé ČSSD kromě výzvy k zaplacení kampaně z kapsy primátora Hudečka resp. prostředků TOP 09 požadují rovněž zveřejnění všech faktur za reklamu a marketing, které byly utraceny v posledních dvou letech. Sociální demokraté také představili plakát, na němž kampaň kritizují. „Případný vizuál, na kterém se Pražanů například zeptáme, zda vědí, že pánové Hudeček a Lomecký pokračují ve šlépějích Pavla Béma a že TOP 09 hodlá před podzimními volbami osadit více než sto velkých reklamních ploch u vjezdu do tunelů a na protihlukových stěnách, si zaplatíme rozhodně z vlastních prostředků“ uzavřel Březina.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSSD

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Vy jste teď sice pro zmrazení platů, ale co to řeší do budoucna?

Nemyslíte, že je třeba vyřešit vaše platy nějak komplexně, abyste brali přiměřeně se vším všudy? Ne že budete brát obří platy a ještě k domu dostávat obří náhrady. Vždyť to je výsměch všem a je jedno, že se teď snažíte problém oddálit, to není řešení. Nebo jak si to představujete za 5 let až by došl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Krutílek (ODS): Hlasoval jsem pro novou komisi, abych ji mohl ovlivňovat

12:01 Krutílek (ODS): Hlasoval jsem pro novou komisi, abych ji mohl ovlivňovat

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k hlasování pro novou Evropskou komisi.