Derner (KDU-ČSL): Svoboda a demokracie musí být nadřazena ekonomice

08.03.2019 22:40 | Zprávy

Počtvrté v historii Královéhradeckého kraje vlaje na oficiálním stožáru na nádvoří krajského úřadu tibetská vlajka. Kraj se tak opět připojil k symbolické vzpomínce na protičínské povstání v Tibetu v roce 1959.

Derner (KDU-ČSL): Svoboda a demokracie musí být nadřazena ekonomice
Foto: derner.cz
Popisek: Vladimír Derner

„Vyvěšením tibetské vlajky chceme vyjádřit solidaritu s tibetským národem a dát jasně najevo, že svoboda a demokracie musí být nadřazena ekonomice. Je známo, že totalitní režimy ekonomiku ubíjejí a následně krachují. Proto i touto akcí zdůrazňujeme, že jen pokud budeme žít ve svobodné a demokratické společnosti, pak můžeme být schopní i ekonomicky prosperovat. Nepodléhejme tedy iluzi, že svoboda a demokracie jsou u nás jednou provždy jisté. Záleží především na žebříčku hodnot, který určuje naše rozhodování,“ uvedl za pořadatele této akce náměstek pro sociální oblast Vladimír Derner.

Dnešního vyvěšení vlajky přihlíželo zhruba 70 diváků, zúčastnila se jej i náměstkyně pro školství a kulturu Martina Berdychová a náměstek pro zdravotnictví Aleš Cabicar. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

MUDr. Miloslav Janulík byl položen dotaz

Green Deal - jak to bude dál?

To by mě také zajímalo, hlavně co bude, když ANO vyhraje volby a bude zas ve vládě, protože když jste tam byli naposled, tak Babiš ten nesmysl podepsal. Co uděláte, když budete za rok ve vládě? A hlavně, je vůbec možné ještě něco změnit, když v Bruselu nebudou chtít?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Semelová (KSČM): Socialistické školství za Nepálem? Ani náhodou

4:31 Semelová (KSČM): Socialistické školství za Nepálem? Ani náhodou

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vývoji školství