Fleischer (SPR-RSČ): Brněnský dopravní podnik je nejhorší a nejdražší - cestující kolabují vedrem

08.08.2018 10:46 | Zprávy

Dopravní podnik města Brna způsobuje kolapsy svých platících cestujících ve svých vozech bez klimatizace za 40°C veder a spoje na sebe nenavazují. Jde o nejhorší dopravní podnik v EU a nikdo s tím nic nedělá.

Fleischer (SPR-RSČ): Brněnský dopravní podnik je nejhorší a nejdražší - cestující kolabují vedrem
Foto: Archiv KF
Popisek: místopředseda SPR-RSČ Karel Fleischer

Obchodník, který vydělává na zákazníkovi by měl mít úctu ke svému chlebodárci a je to vidět na mnoha restauracích, v mnoha firmách, které si váží svých klientů, nebo hostů. Dopravní podnik města Brna, a.s. jehož jediným akcionářem je Město Brno, je pravým opakem vzoru slušného podnikatele. Výraz neúcty k cestujícím je absolutní nezájem o komfort platících cestujících. Vedra v posledních dnech bylo možné vysledovat i v uplynulých letech a každý dnes ví, že horka se stupňují a léta budou teplejší, než v dobách našeho dětství. Přesto v Brně nikoho nenapadne, že člověk, přehřátý z tramvaje, či autobusu, nebo trolejbusu, může snadno zkolabovat a zemřít.

 

Dopravní podnik města Brna se nesnaží celá léta do svých vozů opatřit klimatuzaci, kterou mají v Řecku, ale dokonce i u nás v Praze a mnoha dalších českých městech, jen ne v Brně. Dopravní podnik města Brna marně shání řidiče, na které klade vysoké nároky při přijímání, ale své zaměstnance jen ždíme za průměrné mzdy. A tak se na pozici řidiče DPmB moc lidí nehrne. Zato revizorů má Dopravní podnik města Brna nejvíce z celé ČR a dokonce za asistence Městské policie Brno, kterou DPmB využívá jako svoji ochranku, dělá kontroly, které připomínají doby druhé světové války a přepadová komanda německé armády. Kolem 50 lidí obklopí jeden autobus a měštští policisté, spolu s revizory berou jednoho po druhém, ve dne v noci. Samozřejmě kontrolovat se musí, musí se i bránit životy a zdraví revizorů před případným agresívním jedincem, ale je nutné, aby kontroly vypadaly jako fašistická komanda?

 

Neúcta DPmB k cestujícím je vidět nejen kontrolami a vozy bez klimatizace, ale i na zastávkách, kde je nepořádek, špína, neplatné jízdní řády a velmi často některé spoje vynechávají, asi z úsporných důvodů, což jsem osobně zjistil na několika brněnských linkách. V jistý čas vůz prostě nepřijel a přijel až následující. Výmluva, že je zdržení v dopravě mě moc neuspokojila a určitě neuspokojí ani mnohé další cestující, kteří jedou na čas do práce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Pavel Fischer byl položen dotaz

,,Není moudré dávat stranou možnost členství Ukrajiny v NATO" - tvrdíte Vy.

A slibovat Ukrajině něco, co je nereálné, je podle vás v pořádku a fér i vůči Ukrajině? Nebo fakt věříte tomu, že by se vstupem Ukrajiny do NATO všichni souhlasili? Pokud vím, tak je souhlas všech členských států podmínkou pro vstup. Nebo ne?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kuchař (STAN): Proč chybí peníze na školníky, uklízečky a další důležité lidi ve školách?

23:08 Kuchař (STAN): Proč chybí peníze na školníky, uklízečky a další důležité lidi ve školách?

Jak jsme se dostali do situace, kdy ředitelé škol nevědí, zda budou mít na jejich mzdy?