Kde je doba volebních programů, kde je doba pravolevých disputací, kde je doba, kdy lidé četli noviny a sledovali diskuze v televizi či rádiu. „To všechno vodnés čas“ jak zpíval Walda Matuška. Dnes se svět řídí internetovým tempem – facebook už je zastaralý – twitter je „in“, vše co dnes je nové, zítra už směšně zastaralým zdá se.
A tak při páděním po dálnici zaznamenáme, že „ANO bude líp“. A kdo by to nechtěl. Že budeme silní nejenom doma, ale i Evropě. To je přece fajn. No už jsme to sice Evropě osladili, ale nějak nám ta káva v ústech zhořkla při inventuře nákladů na naše předsednictví. Jaképak programy. Stačí když „nekašleme na Evropu“.
Oranžová změť útržků z volebního programu mate voliče, kteří chtějí jednoduché heslo. Jedno heslo – jako třeba třešňové Evropa pro lidi. Zvířata nechme stranou, dost už bylo chřástalů obecných a kůrovců šumavských. Piráti je zahnali do kouta. Hlavní je modrožlutě bojovat za ČR. Zaplaťpánbu, že už ne s panem Posseltem. I boj proti euronesmyslům je smysluplný.
A kde je sypání popela na svou vlastní hlavu? Kam se hrabe na výrobu náročné CDéčko osobně se zpívajícím mistrem „Neposlušné tenisky“, na v puse lahodně se rozplývající koblihu. Není nutné shánět CD přehrávač, prostě jenom do úst vložit a jít volit. To už ani nemusí být líp. Ono už dobře při konzumaci bylo.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Petr Hannig