„Na jeho obalu jsou v různých variantách vyvedeny symboly věcí, které mě na Ústecku štvou a které bych chtěl změnit. Mezi nimi nechybí například vysoká nezaměstnanost, všudypřítomný hazard, ale také odliv mozků nebo novodobí mafiáni. Je to konečně reklamní předmět, který nekončí bez užitku v koši nebo na ulici,“ říká k tomu Hausenblas.
Předmět nazvaný „Odtrhněte problémy od Ústí“ budí mezi lidmi značnou pozornost, pobavení, ale často také porozumění. Ukazuje se, že mnoho občanů Ústecka už má situace v jejich regionu skutečně dost a toaletní papír včetně jeho běžného využití tyto jejich dojmy velmi dobře vystihuje.
„Toaletní papír oceňují i mí nevoliči a využití pro něj jistě najdou i zbývající zastánci starých pořádků v Ústí. Ostatně soudím, že s humorem jde všechno lépe a moje kampaň to takto potvrzuje,“ dodává Hausenblas.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV