„Celkem bychom takto opravili nebo zbudovali téměř jednapadesát kilometrů krajských silnic a dvaadvacet mostů. Mezi největší projekty by patřila další část stavby průtahu Rájcem, to jsou více než dva kilometry úplně nové komunikace a sedm mostů. Dalšími velmi náročnými projekty jsou například rekonstrukce cesty mezi Terezínem a Velkými Pavlovicemi, Tišnovem a Drásovem, Tučapy a Vyškovem nebo průtahy Suchohrdly a Příměticemi,“ přiblížil náměstek hejtmana Jihomoravského kraje pro dopravu a majetek Roman Hanák.
Do 1. výzvy IROP už kraj v minulosti úspěšně zaregistroval čtyři projekty, přičemž opravy silnic mezi Podivínem a Lednicí a Bzencem, Přívozem a Strážnicí už úspěšně běží. „Naším cílem je získat na rekonstrukce vozovek v Jihomoravském kraji co nejvíce peněz a co nejrychleji tak vyrovnávat vnitřní dluh, se kterým stát krajům tyto silnice odkázal. Kromě využití evropských peněz jednáme prostřednictvím Asociace krajů ČR o navýšení příspěvků ze Státního fondu dopravní infrastruktury,“ doplnil Hanák.
název projektu |
charakter stavby |
délka km |
Mosty |
---|---|---|---|
II/408 Suchohrdly - Přímětice - I/38, průtahy |
rekonstrukce |
3,075 |
1 |
II/152 Jamolice průtah |
rekonstrukce |
1,355 |
1 |
II/374 Adamov - Bílovice most 374-039 |
rekonstrukce |
0,201 |
1 |
II/430 Tučapy - Vyškov (extravilán) |
rekonstrukce |
5,208 |
|
II/373,379 Jedovnice - Kotvrdovice - Senetářov - Podomí, I. et. Jedovnice – Kotvrdovice |
rekonstrukce |
2,500 |
|
II/408 Hrádek průtah |
rekonstrukce |
1,106 |
|
II/409 Uherčice - Vratěnín - Rancířov, 2.-5. st., I. et. 2.-3. st. |
rekonstrukce |
3,470 |
2 |
III/49918 Hrubá Vrbka, průtah |
rekonstrukce |
3,535 |
3 |
II/432 Kyjov - Milotice – Ratíškovice |
rekonstrukce |
7,155 |
|
II/374 Rájec průtah, IV.stavba |
nová silnice |
2,050 |
7 |
II/413 Těšetice průtah |
rekonstrukce |
1,705 |
|
II/152 Hajany – Želešice |
rekonstrukce |
1,300 |
|
II/379 Tišnov - Drásov, I. et. Tišnov – Drásov |
rekonstrukce |
3,880 |
1 |
II/379 Tišnov - Drásov, II. et. Tišnov, ul. Brněnská |
rekonstrukce |
1,033 |
|
II/431 Kojátky přeložka |
nová silnice |
1,838 |
2 |
III/15289 Brno Evropská, most 15289-1 |
rekonstrukce |
1,237 |
1 |
II/421 Terezín - Velké Pavlovice |
rekonstrukce |
8,893 |
2 |
II/380 Moutnice průtah |
rekonstrukce |
1,419 |
1 |
II/384 Brno, ul. Rakovecká |
rekonstrukce |
1,303 |
1 |
II/408 Krhovice, Valtrovice průtah |
rekonstrukce |
1,341 |
|
Celkem |
50,96 |
22 |
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
cenzura
I já jsem ostře proti cenzuře, bohužel je se nám tu rozmáhá a to i ze strany vlády. Nebo vy nemáte ten dojem? Vždyť Foltýn je toho jasným příkladem, a myslím, že za celým tím vládním bojem proti dezinformacím je vlastně snaha o cenzuru pro vládu nepohodlných názorů. Netvrdím, že svoboda slova je ab...
Další články z rubriky
20:05 Rozvoral (SPD): Vládní poslanci trvají na navýšení koncesionářských poplatků pro ČT a ČRo!
To, že současná čtyřkoaliční vláda si prosazuje své priority, které navíc odmítá většina občanů, se …
- 19:06 Michálek (Piráti): Místo řešení drahoty přišla vláda s novým poplatkem 2500 Kč
- 18:01 Ministr Kupka: Cesta, jak dostat Evropu zpět do čela světového pelotonu
- 17:02 Senátor Bednář: ČT opět porušila rovnou politickou soutěž
- 16:04 Gregor (Motoristé sobě): Nevede se diskuze. Vede se pouze agitační kampaň
- 15:06 Ministr Hladík: Křivoklátsko – místo, které si zaslouží národní park