Krajští úředníci lidem radili, vyhledávali potřebné informace, ale také volajícím vytvořili 8570 registrací k očkování a zprostředkovali 6218 rezervací konkrétních termínů. Linka byla bezplatná a na 5 telefonech se za dobu provozu linky se vystřídalo 52 operátorů.
„Kolegové z krajského úřadu na infolince denně pomohli zhruba dvěma stovkám lidí. Zřízení této linky, která byla pro volající zcela zdarma, mělo rozhodně smysl. Ne každý si totiž bez problémů poradí v online prostoru, a tak na linku volali hlavně senioři, ale také lidé, kteří mají omezenější přístup k internetu. Linka fungovala denně včetně sobot a nedělí, v době největšího náporu od osmi rána do šesti večera,“ uvedl hejtman Moravskoslezského kraje Ivo Vondrák a upřesnil, že infolinka fungovala od 15. ledna do 13. června. Střídali se na ní zaměstnanci krajského úřadu, kteří o tuto činnost projevili zájem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV