Vážený pane předsedající, vážené kolegyně, kolegové, vážený pane ministře.
Vítáme upřesnění průběhu letošní maturity, úprava je vhodným kompromisem, jelikož každé vybočení se zákonem nastaveného průběhu maturit je bohužel pouze ke škodě věci. Nicméně chápu, že je nutné naleznout co nejvyváženější řešení mezi zajištěním zdraví obyvatelstva a zajištění maximálního objemu znalostí maturujících studentů. (V sále je velmi hlučno.)
Proč je nutné kompromisní řešení? Proces přípravy maturitních zkoušek je již dávno nastartován, praktické obory nelze ukončit jinak, než praktickou maturitou a průběh maturity je dán zákonem a nemůže se měnit jen rozhodnutím vlády.
K praktickému průběhu výuky, která probíhala nebo spíše neprobíhala v tomto školním roce. Distanční výuka byla naprosto nevyhovující a ministerstvo dle našeho názoru nezajistilo dostatečnou metodickou i praktickou pomoc v průběhu distanční výuky. Jaké mohlo být řešení v tomto školním roce? Chápu, že po válce je každý generál, nicméně jsme přesvědčeni, že výuka mohla probíhat v malých výukových skupinách při...
Jsme přesvědčeni, že výuka mohla probíhat v malých výukových skupinách při zúžení na základní, případně maturitní předměty. Při zajištění přísných opatření, poskytnutí prostředků k samotestování, k zajištění dobrovolného očkování vyučujících a didaktického působení na studenty v otázkách neohrožování spolužáků, rodičů, k zajištění bezpečnosti prarodičů a všech dalších případných kontaktů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV