Pardubičtí politici o ní mluví od konce 80. let. Nikdo z nich ale za celou tu dobu nebyl schopen přejít od slov k činům, a proto jsme společně s primátorem Martinem Charvátem pojali celý projekt jako jednu ze svých hlavních priorit. Jasně jsme si řekli – teď, nebo nikdy! A jsem rád, že po čtyřech letech náročné práce můžeme s klidnou duší říci, že jsme projekt skutečně nakopli a teď ho už musíme společně dotáhnout!
Pořád to stejné dokola. Stejné řeči, důvody a výmluvy, proč to nejde. Ano, přátelé, takto to ještě vypadalo před rokem 2014! Tradiční strany se jenom hádaly a nikdo nechtěl vzít odpovědnost do vlastních rukou. Přitom Pardubice na lávku marně čekají už desítky let a řešení? V nedohlednu! Tehdy jsem se naštval a řekl jsem a dost! Chce to změnu! A vidíte to? Jde to, ale musí se chtít…
Mám skutečně velkou radost, protože stovky hodin práce nepřišly vniveč a stavbě lávky, spojující nádraží se sídlištěm Dukla, už nic nebrání. Už zhruba za rok začne velká přestavba železničního uzlu Pardubice za téměř čtyři a půl miliardy korun. V rámci této modernizace vznikne i dlouho očekávaná lávka. Lidé už nebudou muset riskovat své životy, aby si zkrátili cestu domů přes kolejiště. Navíc oproti původním plánům bude lávka mnohem lepší, než jsme původně plánovali. Jestli Vás lávka zajímá více, klikněte ZDE.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV