Hlavní motto kampaně „Odejdeme bez placení“ i částečně negativní pojetí kampaně ukázalo dvě věci. Za prvé: profi markeťák není zárukou úspěchu. A za druhé: spoléhat se na „prostě to zařídíme“ je selháním, neboť svědčí o bezradnosti a neaktivitě.
K tomu dlouhodobá neviditelnost strany, zaměření se na vnitřní záležitosti, mizerná vnitřní komunikace, nejasnost cílů a odpovědností atd…
Jsem rád za tento výprask. A děkuji voličům za něj. Po krizi totiž následuje buď konec nebo katarze. A já a ani Svobodní nekončíme. Protože důvody existence naší strany nepominuly.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV