Omezení počtu zákazníků na plochu je přijatelné, pouze pokud se za stejných podmínek otevřou i nyní zavřené maloobchody. Lidé se rozmělní a přestanou nakupovat boty v Lidlu. Je nutné ukončit diskriminaci českých obchodů a narušení podnikatelského prostředí ve prospěch nadnárodních korporací.
Přichází doba předvánočních nákupů, zásadní období pro všechny české obchodníky. Místo toho, aby vláda hledala řešení, jak zachránit tento základ české ekonomiky, tak v televizích běží ukázky, jak lidé jezdí nakupovat do zahraničí nebo nakupují v přeplněných nadnárodních řetězcích, které prodávají téměř vše – nejen základní povolený sortiment. Otevření maloobchodů jistě má svá epidemiologická rizika, na druhou stranu zase jiná rizika snižuje. Například snížení šíření covid-19 rozmělněním počtu zákazníků v supermarketech, kde se lidé pohybují volně a mohou se klidně všichni shlukovat v jedné části obchodu, případně sníží rizika tvořících se front před obchody.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV