Program tohoto jednání se týkal převážně problematiky podpory elektromobility a plánu na snižování obsahu CO2 v ovzduší v legislativním plánování Eropské komise, tedy ambiciózních a velmi škodlivých a rizikových záměrům, které ve svých důsledcích nevratně poškodí evropský průmysl (hlavně ten automobilový), energetiku, dopravu a životní úroveň občanů. Ve všech případech jde o aplikaci zelené ideologie, promítnuté do projektu „Green Deal“ do praxe.
Rizika elektromobility
V souvislosti s arbitrární unijní podporou elektromobility zmiňovala většina řečníků konference jako hlavní problém především nedostatečnou, či spíše neexistující, a v dostatečné míře i nerealizovatelnou infrastrukturu. Tedy chybějící dobíjecí stanice pro elektromobily. A já dodávám, že kdyby jen například čtvrtina domácností nyní přešla ze standardního automobilu na elektromobil a měli bychom pro ně dostatek nabíječek, do pár minut budeme vědět, co je to black-out, nejen z literatury typu science fiction…
Jakožto zástupkyně a zákonodárkyně České republiky jsem na akci zmínila mimo jiné i následující:
Chybí nám reálné propočty dopadů zavádění elektromobility, elektromobilita bez dostatečných zdrojů není možná a energie musí být hlavně, i v budoucnu, cenově dostupná! Dobíjení elektroaut je nyní dokonce dražší než tankování pohonných hmot, což také nyní není zrovna nic laciného.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Článek byl převzat z Profilu Ing. Marie Pošarová
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV