Kladno tak reaguje na potřeby občanů, které vedení města získává na pravidelných setkáních s občany.
„Aplikace umožní rychle a jednoduše upozornit na nedostatky nebo závady, kterých si všimnete na procházce, cestou do práce, nebo na autobus. Zároveň slouží občanům k zasílání podnětů ke zlepšení života v našem městě. Všechny podněty budou v následujících pracovních dnech viditelné v aplikaci s příznakem, zda je situace již vyřešena, nebo se na ní pracuje, z jakého důvodu práce nelze provést včetně zdůvodnění“, řekl Dan Jiránek, primátor Kladna. „Tato služba je dalším krokem k otevřené komunikaci mezi radnicí a občany. Děkuji všem, kteří pomáhají zlepšit naše Kladno“, dodal Jiránek.
V současné době je v interaktivní mapě zaneseno více než 500 podnětů, které magistrát obdržel během pravidelných setkání vedení radnice s občany. Velká část podnětů se týká údržby zeleně a drobných oprav (nefunkční osvětlení, rozbité lavičky, návrhy na úpravy stromů a keřů), ale také čistoty v ulicích města a samozřejmě dopravy.
Webová aplikace se připravovala přibližně tři měsíce. Prioritou je rychlá a přehledná komunikace mezi magistrátem a občany. Jednoduché zadání podnětu je zobrazeno v mapě a předáno k vyřízení zodpovědnému odboru magistrátu. Každý tam může zkontrolovat, kdy byl jeho podnět zaregistrován, jestli je v řešení, nebo už byl vyřízen.
Aplikaci naleznete ZDE, kde jsou přehledně zobrazeny všechny nahlášené poruchy či podněty ke zlepšení. K dispozici je i jednoduchý návod ke stažení i použití.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV