Kladno tak reaguje na potřeby občanů, které vedení města získává na pravidelných setkáních s občany.
„Aplikace umožní rychle a jednoduše upozornit na nedostatky nebo závady, kterých si všimnete na procházce, cestou do práce, nebo na autobus. Zároveň slouží občanům k zasílání podnětů ke zlepšení života v našem městě. Všechny podněty budou v následujících pracovních dnech viditelné v aplikaci s příznakem, zda je situace již vyřešena, nebo se na ní pracuje, z jakého důvodu práce nelze provést včetně zdůvodnění“, řekl Dan Jiránek, primátor Kladna. „Tato služba je dalším krokem k otevřené komunikaci mezi radnicí a občany. Děkuji všem, kteří pomáhají zlepšit naše Kladno“, dodal Jiránek.
V současné době je v interaktivní mapě zaneseno více než 500 podnětů, které magistrát obdržel během pravidelných setkání vedení radnice s občany. Velká část podnětů se týká údržby zeleně a drobných oprav (nefunkční osvětlení, rozbité lavičky, návrhy na úpravy stromů a keřů), ale také čistoty v ulicích města a samozřejmě dopravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV