Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek

01.10.2021 5:34 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k předvolebnímu callcentru.

Profant (Piráti): Byl jsem v callcentru. Skvělý zážitek
Foto: Archiv O. Profanta
Popisek: Ondřej Profant

Byl jsem součástí pirátského a staňáckého callcentra. Musím říct, že to byl skvělý zážitek. Moc díky všem, kteří jste zavolali.

Měl jsem radost, kolik vás zavolalo. Mnozí jste zavolali, jen abyste mi řekli, že nám držíte palce, a že dezinformace, které se o nás šíří jsou hrozné. Několikrát zavolali i zaměstnanci veřejné správy s tím, že nás volí, protože vidí jak to vypadá uvnitř. Bavili jsme se také o valorizaci důchodů nebo e-governmentu, elektronických volbách nebo o tom, kdy bude státní správa plně digitalizovaná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Martin Exner byl položen dotaz

K čemu ta pomoc Ukrajině je?

Netvrdím, že má pomoc skončit, ale válka ano. A co třeba ČR nebo Evropa dosud udělala pro její ukončení? Nebo to se sází jen na to, že budeme Ukrajinu vyzbrojovat a ta Rusko vojensky porazí?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Maříková (SPD): Krok zpět ve spravedlivém přístupu k veřejnoprávním službám

22:01 Maříková (SPD): Krok zpět ve spravedlivém přístupu k veřejnoprávním službám

Prezident Petr Pavel nedávno podepsal zákon, který mění pravidla placení koncesionářských poplatků a…