Rekonstrukce Barrandovského mostu je naplánovaná na hodinu po hodině přesně. A na hodinu přesně to tam i odsýpá. Tak jak jsme na tom?
Rampa ze Strakonické
Už pár dní neexistuje. Kompletně jsme dokončili demolici mostovky. Byla to neuvěřitelná rychlost. Zhotovitel to musel zvládnout. Potřebovali jsme co nejrychleji udělat Strakonickou opět plně průjezdnou. Původní podpěrné zdi jsme zařízli, očistili a nyní armujeme základy nové mostovky, to se následně zašaluje a vylije betonem.
Hlavní most
Vše několikrát týdně kontroluji osobně a několik dní jsme již pracovali nonstop, aby se vše stihlo. Je zvláštní pocit chodit v místech, kde denně jezdilo až 150 tisíc aut. Máme odfrézovanou vozovku. Nyní mostovku dočišťujeme až na beton hlavní nosné konstrukce od asfaltové izolace. Ta je velice pevná a musí se to dělat ručně.
Konečně jsme se zbavili i původních říms, kvůli kterým do Barranďáku zatékalo do předpjatých kabelů. Pro ty nové uvnitř mostu už připravujeme základy pro jejich natažení. Možná si všimnete, že se shora mostovky jsme dovnitř mostu provedli několik větších děr. Díky nim máme dostatečný prostor pro práce uvnitř.
Díky moc všem řidičkám, řidičům i lidem v MHD, ale i kolegům z TSK Praha a od zhotovitele. Jste skvělí a moc děkuju. Jsem pyšný, jak to společně zvládáme. Podpořte nás s Prahou sobgě podpisem. Chceme na skvěle naplánovanou rekonstrukci Barranďáku dohlížet i další čtyři roky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV