Uherské Hradiště, tak jako mnoho měst je zatíženo dopravou. Avšak na rozdíl od jiných měst, málo se dbá na vyřešení neúnosného dopravního zatížení. Nehledě na skutečnost, že v centru města stále přibývají bytové domy či v jeho okolí nákupní střediska.
Souhlasím s postupným rozšiřováním MHD, které by mělo nahradit osobní automobilovou dopravu ze sídlišť a městských částí. Nicméně k tomu je třeba změnit přístup k dostupnosti parkování. Je zřejmé, že dostavba dnes D55 vyřeší alespoň částečně tranzitní dopravu. Nicméně pokud město plánuje výstavbu bytů v areálu opuštěné nemocnice, pak by mělo urychlit výstavbu obchvatu města ulicí Průmyslovou na R50.
Podobně je to s obchvatem centra města a Jarošova přes nový most přes řeku Moravu. Rozumím tomu, že to jsou velmi a dnes obzvláště nákladné investice, nicméně bez nich se město neobejde. Že současné vedení radnice hodlá zatížit střed města je jasné z pokusu přenést část autobusového k vlakovému nádraží, podpora investora ve Staré Tenici či další výstavba bytů ve Štěpnicích.
Pokud budoucí vedení města nebude řešit dopravní přetížení, pak dopravní kolapsy budou na denním pořádku. S tím souvisí nejen bezpečnost občanů, ale i vysoká zátěž životního prostředí ve městě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Článek byl převzat z Profilu Ing. Antonín Seďa
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.