Otázka vzdělávání dětí, vpouštění politiků a neziskovek do škol, obsah výuky - to je jedno z nejdůležitějších témat doby.
Obracejí se na mne v poslední době starostové, co všechno mohou obce “zakázat” jako zřizovatelé ve zřizovacích listinách (už na tom pracuji), rodiče, jak oni mohou zasáhnout, a to vše má společného jmenovatele - zcela selhává stát, který jednak nečinně přihlíží zásahům do školství zvenčí, jednak sám patrně hodlá poslušně kopírovat zcestný evropský trend nejen o “milionech” pohlaví a běžnosti stejnopohlavních rodičů, ale také o úžasném Bruselu, zkrátka považuji to za jasnou snahu “sebrat nám” naše děti tím, že už od školek se začne s nenápadným, o to účinnějším, vymýváním jejich mozků směrem k jediným pravdám.
Je to nejen zvrácené, ale velmi nebezpečné.
Silná společnost je založena na mezigenerační úctě, na tom, že si generace pomáhají, tedy na pevné rodině. Snaha rodiny rozbíjet, tedy přesvědčovat mladé, jak jsou jejich rodiče a prarodiče hloupí, když nadále preferuji model máma a táta, a že na ten Brusel taky mohou být různé názory, tedy vrážení klínů mezi nejpevnější svazek - rodinu - považuji doslova za zločin doby. Ano - rozděl a panuj. Mocným se nehodí pevné rodiny ani silná občanská společnost…
A pojmenuji to tak při nejbližší příležitosti i na půdě Senátu.
A nejen to. Vytvořím právní podklad, z něhož bude jasné, že nic podobného se na školách dít prostě nesmí. Školy mají vzdělávat, učit se učit, analyzovat, diskutovat… ne poskytovat prostor pro jakékoli novodobé, často zcestné, ideologie. O politicích přednášejících na půdě škol nemluvě - to by mělo být považováno přímo za zneužití moci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV